MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

حروف الفبا

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ب.ظ

میم مثل مردنگریه

ت مثل تنهاییخجالتی

ق مثل قبرستونگریه

سین مثل سرد خونهگریه

چ مثه چاقواخم

خ مثه .........مردد

ر مثه ریه های داغونچشمک

د مثه دروغ محضاخم

ک مثه کی؟چشمک

گ مثه گیر کردم تو دنیاگریه

الف مثه از دست دادن عشقت♥

ح مثه حذفم کن خدا جووووووننننننننننن از دنیاتچشمک

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
mehrban m.n

نظرات  (۳)

چقدر تلخ
پاسخ:
:(
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۲۲ علیـ ــر ضــا
چه لوس بازیا 
چرا اینقدر غمگین خدا 
چه آزرده
پاسخ:
:( بله دیگه این جوریاس
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۵۴ علیـ ــر ضــا
زود خوب شو 
پاسخ:
من خوبم
نیازی به خوب شدن ندارم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی