MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

ببخشید

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۲۴ ب.ظ

اوه

داشت یادم میرفت

یه سلام بزرگ

به

خواهریا

و

دوستای خوبم

چند روزی نبودم سفر بودم

ببخشید نتونستم به بلاگ تون سربزنم باعرض معذرت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
mehrban m.n

نظرات  (۸)

۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۶ علیـ ــر ضــا
ممنون بابت توجه و نظر گرمتون 
😍😜
خوش آمدید
سوغات ما رو بده بالا 
پاسخ:
ممنونم
سوغاتی چی؟هههههه
شما سوغاتی ماروبده
خخخ
پشت گوشت رودیدی سوغاتیم میبینی
اخخخخ جوووننن بوی سوغاتی میاد
پاسخ:
شما دوتا پشت گوشتون و ببنید سو غاتیم میبینید
راستی تو بابلی سوغاتی ما
!!!!!!! خسیس 
من بابلیم درست ولی سفر نرفتم که سوغاتی بدم
پاسخ:
بله بله
من خسیس نیستم
خب تو پشت گوشت روببین من بهت سوغاتیو میدم
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۲۰ علیـ ــر ضــا
سوغاتی منو دوستمون رو بده من یکی از حقم نخواهم گذشت یالا
پاسخ:
جدی حتما حتما
من خب میگم پشت گوشت روببین من بهت سوغاتی میدم
اخ اخ اخ اخ علی رضا می بینی این می خواد سرمارو کلاه بزاره خخخخخ
پاسخ:
نه اصلا
اقا جان اصلا یه چالش هرکی پشت گوشش روببینه من بهش سوغاتی رو میدم قووووولللللل
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۲۸ علیـ ــر ضــا
آره والا به دهه هشتادی گودزیلاس 😜😂😅
یالا زود من پشت گوشمو دیدم با گوشیم عکس گرفتم نگاه کردم 
😜😜😜
آرایشگاه هم میرم می‌بینم بخاطر دو تا آینه 
زود 
تند 
رد کن بیاد 
اینقدر میام تو وبلاگت ایموجی قلب میزارم تا همه وبلاگی ها شک کنن
😅😅😅
که خاطر خواه پیدا شده 
پاسخ:
چی؟
اقا باشه سوغاتی میدم
من متوجه منظور خط اخری که نوشتی نشدم
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۷ علیـ ــر ضــا
کی  منتظرم پس 
پاسخ:
نمیدونم
تو اول جواب سوال من و بده بعد

۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۴۸ علیـ ــر ضــا
نمی‌دونم نگو تاریخ بگو 😐😐😐😜
کدوم سئوال دقیقا
پاسخ:
همو اخرین خط  تو بالایی
تاریخ..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی