MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

بهش بگید

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ق.ظ



بعد یه عمری اومده چی میگه

میون ما حرفی نمونده دیگه

بعد یه عمری اومده چی میخواد

مثل یه حصرت که رفته از یاد

وقتی که داغون میشدم کجا بودم

بگید شب تولدم کجابود

شبای بیخوابی من چی کار کرد

موقغ بیتابی من چیکار کرد

بهش بگید بره همونجا که بود

برگرده هر هر جای دنیا که بود

بهش بگید  سراغمو نگیره

باسه پشیمونی یه زره دیره

بهش بگید بره همونجا که بود

برگرده هرهر جای دنیا که بود

بهش بگید سراغمو نگیره

باسه پشیمونی یه زره دیره

وقتی می مردم از غمش کجابود

از وقتی که ندیدمش کجا بود

تموم زندگیمو  دادم و رفت

پاشو گذاشت رو اعتمادم و  رفت

اسم شو دیگه

پیش من نیارید

دلم رو به حال خودم بزارید

با این که هیش کی پر نکرده جاشو

دلم نمیخواد بشنوم صداشو

#احسان پایه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۲
mehrban m.n

نظرات  (۱)

۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۰۱ علیـ ــر ضــا
چی میخوای بگی !
❤❤❤
عالی بانوک 😉
پاسخ:
ممنونم از شما
;)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی