MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

در خلوت.........

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

تنها در خلوت اتاق

با هرچیزی که میشود حرف میزنم

بامیز

گل های شمعدانب

و هرچیزی که هست

اما من دیوانه ام

میان این همه هست ها

باتو که نیستی حرف میزنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
mehrban m.n

نظرات  (۶)

دیوونه
پاسخ:
جان؟
بامنی؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اره با خودتم دیوونه
پاسخ:
ممنونم 
واقعا نظر لطفته خیلی تشکر دارم از جنابالی
خواهش
ادمی که با در و دیوار حرف میزنه دیوونست دیگه
پاسخ:
من از تو تشکر کردم چرا میزنی
البته این یه تکسه
 خودتم دیوونه ای
چی شد اخرش ماروهم دیوونه کرد خخخخخخخخخخ فک کنم کمال همنشینی در من اثر کرده
پاسخ:
ای بابا
مگه دروغ میگم
اره
پاسخ:
ای خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی