MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

میدونی....

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ

میدونی

خسته شدم از این دنیا که

همه یه جوری زخمیت میکنن

وقتی که همه غم وغصه داشتن

من بودم که همدم شون شدم

ولی

وقتی شادی داشتن اون یکی

یعنی چی؟؟؟؟

برای این جور افراد حتی نباید تاسف خورد

منم دیگه خیلی خسته شدم خیلی خیلی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
mehrban m.n

نظرات  (۴)

هعییییییییییی
پاسخ:
هییییییییی
۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۰۸ علیـ ــر ضــا
جمع کن خودتو 
من هسـتم
پاسخ:
مرسی ممنون
:/ هیییییی
پاسخ:
هییییی
روزگار است دگر کاریش نمیشه کرد.....
پاسخ:
اره دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی