MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

تورو نمیدونم

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ

تورو نمیدونممردد

ولی

من وقتی در کنارتخجالتی

قدم میزنملبخند

یا نشسته امچشمک

حال خواستی دارم♥

یه جور استرس خوبخجالتی

یا حالی که من را عوض میکند♥

کاشکی تو هم عین من باشی♥

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
mehrban m.n

نظرات  (۹)

اینم عاشق شد رفت خخخخخخخخخ مبارکه
پاسخ:
خخخخخ
ممنونم
شیرینی من فراموش نشه لطفا
پاسخ:
ای خدا تو که سر هرچیزی شیرینی و سو غاتی و .....
اره دیگه مگه الکیه بدو بدو نپیچون
پاسخ:
نه دیگه
چلا
پاسخ:
میخوابونم
زیر گوشم ؟
پاسخ:
نه  زیر گوش شما

۰۳ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۷ زهرا باقری
هعییییییی
پاسخ:
هعیییییییییییی
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۷ زهرا باقری
نبود عین من نبود
پاسخ:
پس باید یه درس بهش بدم خودم ادمش میکنم
بی ادب بی شخصیت چرا با اجی من جور نبودی
خوب شد اجی جونم
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۱ زهرا باقری
بیخیال خدا بیامرزدش :) اون دیگه مرده
پاسخ:
اع حیف شدا ادم نشده مرد
حال خواستی؟!؟یعنی چی؟:)
پاسخ:
حال عجیبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی