MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

کاشکی .امیدوارم.....

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ

دلتنگت هستم

طوری که در قلبم دیگر جایی برای کسی نیست

دلم دارد براید پر میکشد

توهم مانند من هستی

کاشکی

امیدوارم

مطمئنم

میدانم دل تو هم برای من پر میکشد

m.n

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۶
mehrban m.n

نظرات  (۲)

یعنی هیچی نه نظری نه لایکی
عجب
آخی عزیزمم چقدردلتنگم شده بودی ولی من نمیشناسمت
بیاخودتومعرفی کن:))
(به اون طرف که میشه شریک زندگی میشه بودم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی