MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

در گوشه ای از......

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

در گوشه ای از اتاق خاطرات با تو بودن ...

حس هایی که باتو تجربه کردم را در حال نوشتنم.......

این ها یه من ارامش میدهد.......

در نبودت.....

چه خوب است این نوشته ها......

که هم در قلب من است ......

و

هم در دفتر وجودم.......

m.n

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۵
mehrban m.n

نظرات  (۲)

۰۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۶ علیـ ــر ضــا
عالی ❤
پاسخ:
ممنونم
لایک
پاسخ:
ممنونم
خودم گفتمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی