MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

نگا کن چه نازه

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

اخه نگاش کن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
mehrban m.n

نظرات  (۵)

یاد بچگیای خودم افتادم از این خوشکل تر بودم
پاسخ:
واقعا ؟وا؟
پ چی عین ماه بودم
پاسخ:
واقعا
بله همه می گفتن من به اونا رفتم تپل بودم خوشکل بودم الان لاغر شدم :/ 
عق نمی دونم چرا بزرگ شدم دیگه کسی مسئولیت قبول نمی کنه
پاسخ:
خخخخخخخخخ
تپل بودی الان خیلی لاغری یعنی؟
خیلی نه ولی لاغرم
پاسخ:
خب همچین گفتی لاغر گفتم پوست استخوان
خب لاغری از چاقی بهتره
ولی اونجوری تو دلبرو تر بودم
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی