MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

بن بست ارامش

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ

کاشکی جایی بود به نام بن بست ارامش

که همه ی ارامش های دنیا انجا بود

که هروقت هرکسی میرفت داخل این کوچه ارامش

ابدی پیدا میکرد

من این بن بست را دوست دارم برعکس همه ی بن بست ها

m.n

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
mehrban m.n

نظرات  (۲)

عالی میشد اونجوری
پاسخ:
اره
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۸ علیـ ــر ضــا
عالی ⁦:-)⁩ سوغاتی من یادت نره
پاسخ:
مممنون
خخخخ
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی