MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

سلام به وبلوگ خودتون خوش اومدید

MUSIC.dohktar

تو ا در تمام دفاتری که دارم مینویسم
در قلبم
دفتر وجودم
هوشم
خاطراتم
این همه دفاتر دارم اما از همه دفتر وجودم را بیشتر دوست دارم
این ها همه به من ارا مش میدهد در دوری تو

آخرین مطالب

دلم گرفته مثل .......

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ب.ظ

من دلم گرفته.......

مثل بعضی اوغات اسمون تهران.....

که خیلی پر از دود و دمه.......

و.....

یه دفعه میزنه روسیم اخر نگاه نمیکنه .......

افتاب هست.....

یانه......

الان موقعش ه .....

یا نه....

منم یه هو میزنم روسیم اخر ....

اون موقعی که هیچ کسی پیشم نی......

 یا درو برم پر ادم هست.....

منم دلم یه همدم میخواد که بگه اشکاتو نبینم.......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
mehrban m.n

نظرات  (۳)

خواهرت که هست
پاسخ:
بله بله
اون که 100./. بهم میگه
هعییییییییییییییی
پاسخ:
هیععععععععععععی
اخی خواهریم من که هستم،💞💞💞
پاسخ:
ممنونم خواهریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی